„Gjensidige“ – Yra antra didžiausia draudimo grupė Šiaurės ir Baltijos šalyse. Baltijos šalyse grupę atstovauja ADB „Gjensidige“, turinti pagrindinę būstinę Lietuvoje ir filialus Latvijoje bei Estijoje. Lietuvoje teikiame platų ne gyvybės paslaugų spektrą asmens, turto, transporto ir kitose srityse žmonėms ir verslui. Baltijos šalyse dirba apie 1000 darbuotojų, aptarnaujame per 500 tūkst. klientų.

Įmonės darbo sritys: Ne gyvybės draudimo paslaugų teikimas žmonėms ir verslui.

Kokių sričių studentai ieškomi?: Draudimo, matematikos, verslo vadybos, IT sričių

Svarbiausia darbuotojo savybė: Proaktyvumas ir žingeidumas

Linksmiausia įmonės tradicija:  Nuo 2008 m. organizuojame kalėdinius darbuotojų labdaros aukcionus. Kolegos dovanoja savo rankomis gamintus ar kitokius vertingus daiktus, o smagaus renginio metu juos įsigyja aukcione. Metams bėgant tai tapo nepamainoma žiemos švenčių tradicija, kurioje dalyvauja ir mūsų partneriai – automobilių remonto, asistavimo, reklamos, viešųjų ryšių, IT bendrovės, kurios teikia mums paslaugas. Tai visuomet būna labai smagus, pakylėtas ir nuotaikingas laikas, suvienijantis bendram tikslui. Surinktas lėšas skiriame „Maisto bankui“, kuris panaudoja tuo metu aktualiausiems poreikiams – kalėdiniams maisto paketams skurstančioms šeimoms, ir pan.

KŪRYBINĖS DIRBTUVĖS

Tinderis draudime: hot or not?

Ar visus pastatus, automobilius ir kitus objektus apdrausti norime vienodai? Kurią riziką prisiimti, o kurios ne? Ar klientas pateks į bėdą ar ne? Kokią draudimo kainą pasiūlyti klientui, kad išliktume konkurencingi, bet tuo pačiu užtikrintume pelningą veiklą?

Skamba sudėtingai? O gal viskas paprasta ir jau turite atsakymus? Kviečiame atsidurti draudimo bendrovės kailyje ir jėgas išbandyti interaktyvioje draudimo simuliacijoje. Simuliacijos metu patys priimsite sprendimus, kuriuos objektus apdrausti, o kurie atrodo per daug rizikingi. Kokią kainą pasiūlyti ir kaip laimėti konkurencinėje kovoje?  Žaidimo pabaigoje paaiškės, kas patyrė didelius nuostolius, o kas veiklą baigė pelningai ir gali vadintis rinkos lyderiais. Kas tai lemia? Strategija? Kainodara? Talentinga komanda? O gal tiesiog sėkmė?